Wdrożenie Jednolitej Platformy Raportowej

Ochrona zdrowia: W celu uproszczenia procesów biznesowych w międzynarodowej korporacji zdecydowano o ujednoliceniu raportowania. W ramach projektu informatycznego powstały raporty standardowe, a na ich podstawie – wersje dostosowane do wymagań w poszczególnych regionach czy oddziałach.

Coraz więcej firm rozwija swoją działalność geograficznie. Powstają nowe sklepy, filie, oddziały – zarówno w kolejnych miastach, regionach, jak i w nowych krajach czy na innych kontynentach. Często rozwój ten odbywa się przez zakup firm zewnętrznych, przejęcie całości lub fragmentu sieci handlowej (produkcyjnej) konkurentów, założenie spółki typu joint venture.

Zwykle pozyskane w ten sposób oddziały rozliczają się według swoich zasad i na własnych formularzach. Konwersja raportów finansowych zajmuje sporo czasu i wymaga nakładów finansowych. Może również prowadzić do dość kosztownych błędów. Aby efektywnie zarządzać wszystkimi oddziałami, należy ustandaryzować raportowanie.

W takim właśnie projekcie pełniliśmy funkcję współpartnera, dostarczając klientowi wysoko wykwalifikowanych konsultantów, członków zespołu wdrożeniowego.

Ogromna skala projektu (wszystkie oddziały europejskie) i znaczne różnice między poszczególnymi jednostkami korporacji były głównymi wyzwaniami projektu. Mimo to projekt zakończył się pełnym sukcesem.


Dowiedz się więcej o projektach z obszaru Business Intelligence

Zostaw nam swoje dane kontaktowe. Odezwiemy się do Ciebie tak szybko jak to możliwe i wspólnie opracujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.